Kan ik mijn artikel bij Sjokke.nl retourneren?
U kunt artikelen altijd retourneren. Dit geld voor alle artikelen. De retourtermijn bedraagt 30 dagen. De retourtermijn gaat pas in, zodra u de bestelling ontvangen hebt. Het gehele bedrag exclusief de verzendkosten zullen gecrediteerd worden, mits het product aan de retourvoorwaarden voldoet. De kosten van de retourzending zijn gratis.
Om een retourzending aan te vragen of als u een artikel beschadigd hebt ontvangen, meld u de retourzending aan via info@sjokke.nl. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Sjokke.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Producten met met mechanische schade, ondeugdelijk gebruik, en of onderdelen met normale slijtage door gebruik vallen niet onder garantie. Voor creditering gedurende afkoelingsperiode geld dat product compleet zonder gebruikssporen dient te worden geretourneerd.
Krijg ik het betaalde bedrag automatisch teruggestort als ik een artikel retourneer?
Als u de bestelling al betaald hebt, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet betaald heeft, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Wanneer het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die je gekozen hebt.
Verzending bij reparatie
Mocht het artikel stuk gaan binnen de garantietermijn, dan hanteren wij het ‘Carry-in Systeem’. Dat betekend dat het artikel op uw eigen kosten naar ons wordt toegestuurd, vervolgens zal onze Service afdeling het hier overnemen. Wij sturen het product weer terug op onze kosten, zodat u hier weer veel plezier van mag ervaren.